מופע סליחות : אלול משודרג מופעי הסליחות ששווה לכם להכיר : כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים.

מופע סליחות : אלול משו×"ר×' מופעי ×"סליחות ששוו×" לכם ל×"כיר : כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים.. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. מכירת הכרטיסים כבר החלה והכרטיסים למופע הראשון אזלו. הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים:

תושבים בפסגת זאב שבירושלים, עתרו ליור ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, בדרישה כי יורה על ביטול או דחיית מופע סליחות שמארגנת סיעת שס בעיריית ירושלים. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. במופע שלנו תוכלו לשמוע גם את פיוטי הסליחות הידועים ממסורות עדות המזרח, יחד. מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019.

לך א לי תשוקתי מופע סליחות א×'ר×
לך א לי תשוקתי מופע סליחות א×'ר×"ם יצחק רשת ×"מתנסים ק×"ימ×" צורן מתנס ק×"ימ×" צורן from www.matnas-kz.co.il
מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: דוד ד'אור מארח את קובי אפללו. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. תושבים בפסגת זאב שבירושלים, עתרו ליור ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, בדרישה כי יורה על ביטול או דחיית מופע סליחות שמארגנת סיעת שס בעיריית ירושלים. אירועי סליחות בשכונות של ירושלים. סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. נרד מן האוטובוס לתצפית מרגשת בסמוך לתחנת המידע של הר הזיתים, כאן נפתח את סיורנו ונתוודע למורשת הסליחות וחשיבותן.

חוויה שלא תרצו להחמיץ.מתאים לכל הגילאים לבודדים ו/ או לקבוצות אפשרות למופע להקה מלא

סיפורים, שירים, קטעי קישור, הקשורים לתקופה ולאנשים שחיו בירושלים. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. למרות שאני רחוק שנות דור מעולם הפיוטים, עשיתם לי את זה ו חיברתם אותי לתקופה, בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. משה לוּק חון תחון מופע סליחות | [moshe louk chon tachon [slichot live.להזמנת אירועים ומופעים: סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. מופע הסליחות המיוחד של מעורב ירושלמי משלב בתוכו מגוון קצוות ועולמות מהקשת הדמוגרפית הישראלית הרחבה. נרד מן האוטובוס לתצפית מרגשת בסמוך לתחנת המידע של הר הזיתים, כאן נפתח את סיורנו ונתוודע למורשת הסליחות וחשיבותן. בחסות ובמעמד ראש העיר, ליאת שוחט, חבר מועצת העיר, יוסי סוויד בברכה דר עליזה בלוך ראש העיר כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים.

הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים: אירועי סליחות בשכונות של ירושלים. 0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info. יחד עם ישי , זמר הנשמה הכל מקבל משמעות יותר גבוהה , במיוחד בימים אלה של קורנה , ימים בהם העם זקוק לאחדות , מחילה. גם בימי הקורונה, ארגון הבוגרים דואג להעלאת המורל בקרב בוגריו.טעימה מהימים שלפני הסגר במופע סליחות מרגש עם.

מופע סליחות קו×'×™ אפללו ×'אמפי אוני×'רסיטת אריאל Youtube
מופע סליחות קו×'×™ אפללו ×'אמפי אוני×'רסיטת אריאל Youtube from i.ytimg.com
About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. כמו בכל שנה איתיאל , אתה מביא את המשמעויות העמוקות והמיוחדות למילים. מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון. המופע ייערך בהיכל התרבות ביום שני הקרוב , 23.9. סיפורים, שירים, קטעי קישור, הקשורים לתקופה ולאנשים שחיו בירושלים. מכירת הכרטיסים כבר החלה והכרטיסים למופע הראשון אזלו. נרד מן האוטובוס לתצפית מרגשת בסמוך לתחנת המידע של הר הזיתים, כאן נפתח את סיורנו ונתוודע למורשת הסליחות וחשיבותן. הרב חיים לוק, משה דואק, שלמה לוגסי, רועי אלקסלסי, אבי אלמליח נגנים:

ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019.

בחסות ובמעמד ראש העיר, ליאת שוחט, חבר מועצת העיר, יוסי סוויד ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. מופע סליחות מרגש בנוקטורנו live ירושלים לקראת החגים המתקרבים, הזמרת, היוצרת והפייטנית המופלאה מורין נהדר מציגה את מיטב הפיוטים של חגי תשרי בעיבודים. מופע סליחות עם דויד דאור + חופשה בירושלים. בברכה דר עליזה בלוך ראש העיר מדי שנה מתקיים מופע סליחות מרגש בעמק יושפט במסלול הבריחה של דוד מפני אבשלום. אירועי סליחות בשכונות של ירושלים. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28. גם בימי הקורונה, ארגון הבוגרים דואג להעלאת המורל בקרב בוגריו.טעימה מהימים שלפני הסגר במופע סליחות מרגש עם. המופע ייערך בהיכל התרבות ביום שני הקרוב , 23.9. בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. סיפורים, שירים, קטעי קישור, הקשורים לתקופה ולאנשים שחיו בירושלים. יחד עם ישי , זמר הנשמה הכל מקבל משמעות יותר גבוהה , במיוחד בימים אלה של קורנה , ימים בהם העם זקוק לאחדות , מחילה.

מופע סליחות ענק עם דוד ד'אור ועמיר בניון. בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים הגדולים של האהבה והתשובה, אנו מזמינות אותך לערב של לימוד, שירה, תפילה, והתרוממות רוח. ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. חבילות לינה במלון פרימה המלכים. הידברות | ז' תשרי התשעט | 16.09.18 20:28.

×
×"ו×" ×" אור ועמיר ×'ניון מופע סליחות משותף מ×" נשמע ×"יום from i0.wp.com
0504260460 | moshelouk@gmail.com.bookings & info. בברכה דר עליזה בלוך ראש העיר סדנת סליחות מופע סליחות מרגש, בשירה ותפילה באווירה רוחנית. מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: יחד עם ישי , זמר הנשמה הכל מקבל משמעות יותר גבוהה , במיוחד בימים אלה של קורנה , ימים בהם העם זקוק לאחדות , מחילה. יום שני, א' אלול, 9.8.21, 20:30, היכל התרבות אור יהודה. נשתתף בחוויה מיוחדת ונלמד על כוחה של הסליחה והתשובה, מתוך מחזור הסליחות עם ביאורי פנמיות התורה על 'מהי תשובה' תושבים בפסגת זאב שבירושלים, עתרו ליור ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, בדרישה כי יורה על ביטול או דחיית מופע סליחות שמארגנת סיעת שס בעיריית ירושלים.

מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל:

נשתתף בחוויה מיוחדת ונלמד על כוחה של הסליחה והתשובה, מתוך מחזור הסליחות עם ביאורי פנמיות התורה על 'מהי תשובה' בחסות ובמעמד ראש העיר, ליאת שוחט, חבר מועצת העיר, יוסי סוויד מופע סליחות ייחודי ברחובות של פיוטי עדות ישראל: דוד דאור פותח שערי שמיים במופע סליחות מעצים ומושקע במיוחד בבריכת הסולטן בירושלים עם אורחים מיוחדים כמו עידן עמדי, עמיר בניון ואברהם טל, בליווי 14 נגנים. ביום ראשון 22.9.19 כב אלול התשעט. מכירת הכרטיסים כבר החלה והכרטיסים למופע הראשון אזלו. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים. כולנו פותחות שנה במופע הסליחות המרגש! ההופעה תתקיים ביום חמישי 3.10.2019. התחילי את השנה ברגל ימין, עם מופע שיפרוט על הנימים. נרד מן האוטובוס לתצפית מרגשת בסמוך לתחנת המידע של הר הזיתים, כאן נפתח את סיורנו ונתוודע למורשת הסליחות וחשיבותן. עכשיו בערוץ הידברות, מופע סליחות ענק בהשתתפות דוד ד'אור ועמיר בניון. באולם היכל התרבות בקיבוץ צורעה.

משה לוּק חון תחון מופע סליחות | [moshe louk chon tachon [slichot liveלהזמנת אירועים ומופעים: סליחות. בחודש אלול ועשרת ימי התשובה ישנה הזדמנות של פעם בשנה לבוא ולחוות אירוע סליחות מיוחד בלב הבירה, באווירה הקסומה של ירושלים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook